Counting down - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Lisette Brand - WaarBenJij.nu Counting down - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Lisette Brand - WaarBenJij.nu

Counting down

Blijf op de hoogte en volg Lisette

09 April 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Hi allemaal,

Hier weer even een seintje van leven! :) En zo is er alweer een maand voorbij gevlogen sinds mijn laatste berichtje, en dus kunnen we eigenlijk al bijna gaan aftellen! Want over 5 weken zit ik alweer in het vliegtuig terug naar Nederland toe! Ook wel weer lekker hoor om weer naar huis te gaan, maar ik zal vast en zeker na een tijdje terug verlangen naar het klimaat en het leven hier, want ik mag hier absoluut niet klagen!

Nadat Frank, Michelle en Kirsty weer terug waren gevlogen naar Nederland, had ik het even druk met school. Aangezien je hier plat wordt gegooid met midterms, moest ik er toen ook een paar maken.
School gaat trouwens (tot nu toe) erg goed, dus als dat zo (hopelijk) blijft kom ik met een mooi cijferlijstje thuis ;)

En toen de midterms zo ongeveer voorbij waren, mocht ik alweer naar het vliegveld toe om m'n lieve papsie en mammie te verwelkomen! Ondanks dat de tijd erg snel gaat, had ik hun toch alweer ruim 2 maanden niet gezien! Dus was fijn dat ze er waren.
Na hen hier een beetje rondgeleid te hebben, de campus, downtown en het strand, vertrokken zij enkele dagen later naar Las Vegas.
Wat overigens goed uitkwam want ik had weer een midterm op de planning staan.
Maar toen het weekend aangebroken was, was het Springbreak! En lucky me, er stond een weekje Hawaii gepland.
Dus na een vlucht van 7 uur kwamen we aan op het tropische eiland. Alleen was het wat jammer dat onze koffers nog in LA stonden.. maar die werden gelukkig enkele uren later bij ons hotel bezorgd.
Verder heb ik niet veel te vertellen over Hawaii.. haha het enige wat ik daar gedaan heb is eten, zonnen, zwemmen, winkelen en slapen.
Maar het was heerlijk om op zo'n mooi eiland even lekker ertussenuit te zijn geweest!
We vlogen zaterdags weer terug naar San Diego toe, en dinsdag begonnen mijn colleges gewoon weer.
Paps en mams zijn nu naar San Francisco gegaan, dus die zie ik aankomend weekend weer :) waarna ze nog een weekje met mij hier zijn en dan ook weer terug naar Nederland gaan.

Aankomend weekend staat Los Angeles & Hollywood gepland, en het weekend daarna is Coachella alweer aangebroken!
Dus weer genoeg om naar uit te kijken :)

Paar nieuwe (jaloersmakende) Hawaii foto's zijn toegevoegd!

Veel liefs,

Set

  • 09 April 2014 - 12:38

    Lynn:

    Hi liset!
    Leuk om te lezen hoe je het daar hebt..en een beetje te weten wat je nu aan het doen bent..zag je foto's al voorbij komen op fb! Ziet er heerlijk uit! Wij willen daar ook nog graag een keer heen! Woon je zelf nu in Adam? Geniet van je laatste weken..Xie

  • 09 April 2014 - 22:38

    Lisette Brand:

    Hi Lynn!
    Hoe is het met jou? Jaa is zeker een aanrader om hier naar toe te gaan, dus absoluut doen!
    Klopt ja, woon in Amsterdam :)
    Dank je wel! Xx

  • 12 April 2014 - 23:59

    Tante Ineke En Ome Jan:

    lief nichtje, wat heb jij toch een zwaar leven hé, (ha,ha).
    Je boft dat je familie jou na reizen om je te steunen.
    Maar alle gekheid op een stokje, vind ik dat je het erg goed doet en hoop dat je straks met je
    myner terug komt.
    Hoe gaat het met paps en mams, genieten ze van hun wereldreis?

    Geniet nog van alles wat op je pad komt want voor je het weet moet jij je paradijsje weer verlaten.
    veel liefs van ons en de groetjes aan je pa en ma

  • 13 April 2014 - 00:13

    Ineke:

    oeps, wat een slordigheidje het heet natuurlijk MINOR,

  • 16 April 2014 - 18:41

    Lynn:

    Late reactie....gaat allemaal goed!
    wat leuk! Mis kom ik je nog een keertje tegen met stappen in A'dam zo lang geleden....
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Lisette

Hi allemaal, Ik zal vanaf 5 januari voor 4,5 maand studeren aan de San Diego State University in Californië. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden over wat ik daar allemaal doe en meemaak! Liefs, Lisette

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 7037

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: