First month passed! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Lisette Brand - WaarBenJij.nu First month passed! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Lisette Brand - WaarBenJij.nu

First month passed!

Blijf op de hoogte en volg Lisette

10 Februari 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Hi allemaal,

Hier maar weer eens een berichtje vanuit San Diego! Beetje laat, maar school is begonnen natuurlijk! Dus ook het 'normale' leventje is hier van start gegaan.

De lessen zijn al in volle gang en alles is gelukkig geregeld. School in Nederland is ook akkoord gegaan met alle vakken die ik ga volgen hier aan de SDSU, dus nu is het alleen nog een kwestie van een voldoende halen!
M'n rooster is als volgt:
- Dinsdag van 08.00 - 12.15
- Woensdag van 16.00-18.40,
- Donderdag van 9.30-12.15 en dan weer van 16.00 - 18.40
Dus ik ga 3 dagen in de week naar school, niet slecht hé!
Alle boeken heb ik nu ook aangeschaft voor school. Boeken zijn hier gemiddeld 200 dollar per stuk.. maar je kunt ze gelukkig ook huren via amazone.com dus dat hebben wij gedaan en dat scheelde een hoop! Verder moet je hier ook je eigen papier meenemen naar een toets, dus die hadden we ook meteen gekocht bij de Bookstore hier op de Campus.
Verder heb ik weer genoeg leuke dingetjes gedaan en ook weer veel nieuwe dingen gepland!
Zo zijn we naar de wereld beroemde San Diego Zoo gegaan. Natuurlijk kwamen we vooral voor de panda's die ze daar hebben, alleen sliepen die toen wij er waren, dus we hebben ze helaas niet heel goed kunnen zien..
En aangezien ik hier nu dus alweer meer dan een maand zit, betekent dit dat mijn lieve familie ook al bijna langs komt!
Over precies twee weken komen Frank, Michelle en Kirsty langs! Dus daar kijk ik enorm naar uit :)
En 28 februari vliegen Frank en ik naar Las Vegas voor 4 dagen, dus ben heel benieuwd hoe dat daar is! M'n huisgenoten waren een paar weekenden geleden naar Las Vegas geweest, en zij vonden het een van de beste weekenden van hun leven haha dus dat belooft veel goeds!
Ook is m'n weekje vakantie met paps & mams naar Hawaii geboekt! 28 maart gaan we daar een weekje heen, dus daar heb ik ook heel veel zin in!
Elke donderdag hebben we ook een markt met allemaal eet-kraampjes hier op de campus. Het eten komt uit allemaal verschillende delen van de wereld, ook zelfs Vlaamse frieten. Alleen jammer dat ze geen Hollandse kraam hebben.. haha want mama's aardappeltjes met bietjes en saucijzen mis ik wel hoor!
En verder ja.. het échte leven is hier ook begonnen! Ben nog naar de IKEA geweest voor een bureau voor op m'n kamer.
En ik zag dat ik nog geen foto's had laten zien van mijn kamer hier, dus die zal ik nu even uploaden zodat jullie het kunnen zien.
Verder was het de laatste tijd niet heel mooi weer in San Diego.. Zelfs een dag met regen gehad! Maar gelukkig wordt het deze week alweer lekker weer, dus dan kunnen we tussen de lessen door weer lekker naar het zwembad!

Nieuwe foto's staan er ook weer op :)

Veel liefs,

Set

  • 11 Februari 2014 - 10:50

    Rowan:

    Lieve set!

    Echt super leuk om je verhalen te lezen. Ik ben blij te lezen dat alles goed met je gaat daar! Mooie dierentuin daar zeg! Geniet er nog lekker van, je hebt nog mooie vooruitzichten!!

    Dikke kus Row

  • 11 Februari 2014 - 15:20

    Jacqueline,:

    Klinkt helemaal super, ik wou dat ik jou leeftijd weer had, conclusie jaloers hihi. Geniet er maar lekker van en doe je best op school haha want daar kom je voor!!!! . En geniet straks maar lekker van je visite, en laat die jackpot vallen in vegas.

  • 11 Februari 2014 - 15:20

    Jacqueline,:

    Klinkt helemaal super, ik wou dat ik jou leeftijd weer had, conclusie jaloers hihi. Geniet er maar lekker van en doe je best op school haha want daar kom je voor!!!! . En geniet straks maar lekker van je visite, en laat die jackpot vallen in vegas.

  • 13 Februari 2014 - 09:46

    Dennis:

    Hoi Liset,

    Looking great!!!!!

    Heel veel succes met je studie en je aankomende festijnen.
    Hier mis je niks dus lekker genieten en hard studeren daar ;-)

    Groeten van ons!!! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Lisette

Hi allemaal, Ik zal vanaf 5 januari voor 4,5 maand studeren aan de San Diego State University in Californië. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden over wat ik daar allemaal doe en meemaak! Liefs, Lisette

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 7048

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: